Lyngby Boldklub giver tre spillere afsked, da deres kontrakter udløber til sommer: Bror Blume, Nicklas Mouritsen og Anton Mayland. De forlader klubben, som netop har rykket op i 3F Superligaen. Sportschef Nicas Kjeldsen takker for deres indsats. Blume har spillet 172 kampe, Mouritsen 38, og den unge målmand Mayland har endnu ikke debuteret på førsteholdet.
