Sæsonafslutningen markerer et knusende farvel i Lyngby Boldklub. Det drejer sig om Bror Blume, Nicklas Mouritsen og Anton Mayland, hvis kontrakter udløb og ikke blev fornyet. Sportschef Nicas Kjeldsen takker dem for den indsats, de har bidraget med gennem deres tid i klubben. Især Blume og Mouritsen har gennem årene været i klubben i længere perioder og spillet mange kampe. Den 19-årige målmand Mayland har været en del af førsteholdet. Afskeden markeres før opgøret mod AC Horsens.
