Lyngby Boldklub tabte sæsonens sidste hjemmebanekamp 0-2 mod AC Horsens. Til trods for nederlaget markerede aftenen en rå milepæl: en akademiuddannet spiller var i startopstillingen til den 1000. kamp i træk, og holdet løftede trofæet som Betinia Ligaens mestre. Lyngby står nu over for Esbjerg i sæsonens afsluttende kamp, før de rykker op i 3F Superligaen.
