Hjemme på Lyngby Stadion så Lyngby Boldklub sig slået 0-2 af AC Horsens i sæsonens sidste hjemmekamp.
Trods nederlaget blev kampen brugt til en fejring af 1000 kampe i træk, hvor en akademiuddannet spiller var i startopstillingen, og holdet løftede trofæet som vindere af Betinia Ligaen.
Sæsonens sidste opgør står mod Esbjerg, og herefter venter opflytningen til 3F Superligaen.
