Spillerforeningen slår nu fast, hvem der har den bedste bane i 1. division — og bedømmelsen bygger på anførernes udsagn. Lyngby Boldklub snupper sejren med 4,29 ud af 5, tæt forfulgt af AaB og Hobro IK. Hillerød Fodbolds bane er udpeget som den klart dårligste. En kommunikationsdirektør i Spillerforeningen roser Lyngby for deres bidrag til at løfte den danske banestandard.
