Lyngby Boldklub lander titlen som Danmarks Bedste Bane i Betinia LIGA.
Det er resultatet af en afstemning blandt ligaens anførere, udført af Spillerforeningen.
Banen beskrives som det mest velplejede grønne tæppe i hele rækken.
Magnus Hviid fra Spillerforeningen påpeger, at gode baner er en uundværlig forudsætning for dansk fodbold.
Prisen går til Kim Christensen, groundsman, og hele holdet bag banen.
