31. maj udløb kontrakten mellem Rasmus Thelander og Omonia Aradippou. Nu står han på en vigtig karriereafklaring og tænder for fremtiden med en beslutsom indstilling. Han holder alle muligheder åbne for både danske og udenlandske klubber og har ikke udelukket en forlængelse med Omonia. Den tidligere Superliga-spiller fra AaB, Silkeborg IF og Lyngby Boldklub har haft et år med masser af spilletid og har tiltrukket interesse fra andre klubber.
