Da Nicas Kjeldsen, Lyngby Boldklubs sportschef, udtalte sig i december, var budskabet krystalklart: Efter sommerens massive udskiftning i truppen handler det nu om at holde fast og skabe stabilitet, fordi holdet bliver bedre for hver dag, de spiller sammen. Han afviste ikke, at et salg kan komme på tale, men udgangspunktet er, at klubben hverken skal købe eller sælge i vinterens transfervindue. Truppen vurderes som tilstrækkeligt dækket, medmindre en spiller først forlader klubben.
Lyngby-chefen har knap nok sat i gang: Nu skal der satme ske noget mere
Læs mere her:
https://feedball.dk/58472913-lyngby-boss-kun-lige-gaaet-i-gang-der-skal-ske-mere
