Fra februar forlader Marcus Oxe Lyngby Boldklub efter mere end seks år som akademichef og tiltræder som sportschef i FC Rosengård, der er FCK’s søsterklub. Torsdag blev han officielt introduceret i den nye stilling. I Lyngby ærgrer man sig over at miste en central profil, men ser samtidig skiftet som en forventelig konsekvens af klubbens placering i fodboldens rangorden som en klub i udvikling.
Lyngby bløder: Nøgleprofil smutter – “Vi er jo bare en udviklingsklub”
Læs mere her:
https://feedball.dk/58392714-lyngby-mister-noeglemedarbejder-vi-er-en-udviklende-klub
