Efter en gensidig aftale har Mihajlo Ivančević forladt Lyngby Boldklub, selvom kontrakten stadig havde et år tilbage. Ifølge sportschef Nicas Kjeldsen var manglende spilletid den afgørende årsag. Den serbiske forsvarsspiller nåede 20 kampe for klubben og udviste et skarpt vinderinstinkt, som bidrog til oprykningen til Superligaen. Ivančević takker fansene og ønsker klubben alt det bedste i fremtiden.
